Leversnelheid & verzendinformatie

Prijs verzending

Bij ons betaal je niet voor verzendkosten. Online bestel je voor gemak, daarom brengen we het gratis tot bij u aan de deur. Voor België en Nederland is verzenden altijd gratis, onafhankelijk van het bedrag of aantal.

Geen verborgen kosten in het winkelmandje dus. Bij ons altijd klaar en duidelijk wat de prijs is.

  • België: GRATIS (€ 0)
  • Nederland: GRATIS (€ 0)
  • Rest Europese Unie: € 14,60

Leversnelheid

De exacte leversnelheid staat bij elk product individueel aangeduid.

Miljoenen producten kunnen we leveren binnen 2 tot 3 werkdagen. Sommige binnen 24u, andere trager.

Voor de exacte levertijd kijk je bij het product zelf. Omdat we zo nauwkeurig mogelijk de snelheid willen aangeven, kan je bij elk product apart kijken hoe snel we leveren. Deze informatie wordt dagelijks continu bijgewerkt door onze medewerkers.

De levertijd die wij aangeven is de beste voor prijs/kwaliteit. We onderzoeken dit voor élk van onze miljoenen producten apart. Nog sneller leveren dan wij aangeven zou betekenen dat we heel wat moeten bijrekenen bij je prijs. Anderen mogen misschien claimen dat ze snelle levering doen tegen goedkope prijzen, maar als je er een keer over nadenkt, weet je dat extreme snelheid, grote voorraden en nachtwerk duur is, welke je dus moet bijbetalen. Bij ons een eerlijke prijs tegen een goede prijs/kwaliteit snelheid.

We versturen het bovendien helemaal gratis naar je op.

Ons streefdoel is dat minstens 98% van de bestellingen binnen deze tijd geleverd wordt bij de klant.

Vanaf wij een product versturen, ontvang je van ons een traceercode, zodat je het pakketje kan volgen. Zo kan je eenvoudig zien wanneer men langskomt bij je aan de deur.

Met wie verzenden wij?

Kijk bij het product dat je wil kopen via wie het geleverd wordt. Dit hangt namelijk af van product tot product. Meestal is dit bPost, maar er zijn veel uitzonderingen.

Elk van onze producten ligt in een bepaald magazijn en elk magazijn heeft zijn eigen transporteur. Dit komt onder meer door de ligging ten opzichte van de distributiecentra. Een transporteur is goedkoper als we het bij wijze van spreken vlakbij versturen. Bovendien hangt het ook af van de afmetingen en eigenschappen van het product (niet iedereen neemt heel grote, zware of brandbare items mee).

Daarom kan je van ons zowel via bPost, PostNL, GLS, DPD als DHL ontvangen.

Voor witgoed (wasmachines, koelkasten,…) en groot elektro (grote flatscreens, inbouw keukenapparatuur,…) werken we via gespecialiseerde bedrijven die bij u ook alles kunnen aansluiten en het oude toestel terug kunnen meenemen.

Op welke dagen kan men leveren?

Je kan op werkdagen van maandag tot en met vrijdag leveringen verwachten. In het weekend en feestdagen wordt er normaal gezien niet geleverd.

Op zaterdag leveren we sommige producten wél, je kan dit zien indien de transporteur PostNL is. Dit staat vermeld bij het product. Indien een andere transporteur vermeld staat, levert deze enkel op maandag tot vrijdag.

Voor grote producten die op afspraak geleverd worden, is soms zaterdaglevering ook mogelijk.

Mag ik het ook bij een buurman, op het werk of school laten leveren?

Jij kiest zelf waar het pakketje naartoe gestuurd moet worden. Je kan bij het winkelwagentje aangeven wat het leveradres is. Of dit je thuis, werk, school, buurman, kinderen of ouders zijn, dat kies jij helemaal zelf. Eenmaal een pakket verzonden, is het echter onderweg en kan het afleveradres niet meer aangepast worden.

Kan ik laten leveren in een afhaalpunt?

Momenteel is deze optie nog niet beschikbaar. Indien je niet thuis bent, geef gerust je werk, school, buurman of familie op om naartoe te laten sturen.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen

Indien je van ons een melding krijgt dat uw bestelling verzonden is en je hebt na twee werkdagen nog steeds niets ontvangen, neem dan zeker met onze klantendienst contact op. We zoeken het voor je uit, want dat is niet normaal!

Ik heb niet alle artikelen van mijn bestelling ontvangen

Indien je verschillende producten in één keer hebt besteld, kan het zijn dat je producten apart geleverd worden. Dit komt doordat we meerdere magazijnen hebben. Indien je net een product van het ene magazijn en een product van een ander magazijn bestelde, krijg je jouw bestelling dus in twee doosjes geleverd. Elk magazijn stuurt namelijk zo snel mogelijk onafhankelijk van de andere naar je toe, zodat je zo snel mogelijk geholpen bent.

Ontving je na twee werkdagen nog niet alle producten? Neem dan zeker met onze klantendienst contact op. We zoeken het voor je uit, want dat is niet normaal!

Ik was niet thuis wanneer men wilde leveren

Je krijgt van ons bij verzending een e-mail aankondiging en je krijgt de traceercode zodat je zo goed mogelijk weet wanneer men bij je langskomt.

Ben je toch niet thuis? Dan is dat geen probleem!

Kijk in uw brievenbus, de transporteur heeft een papiertje hier achtergelaten. Afhankelijk via wie de levering verloopt heb je andere mogelijkheden:

  • Indien de levering via bPost gebeurd (meeste van onze zendingen) kan je het pakketje ophalen bij het postkantoor of postpunt het dichtste bij uw buurt OF kan je via telefoon of internet een nieuwe heraanbieding vragen op de dag van uw keuze
  • Indien de levering via PostNL verloopt, dan doet men burenlevering. Vraag bij uw buren voor het pakketje.
  • Indien de levering via GLS, DPD of DHL verloopt, dan komt men automatisch de volgende dag terug. Past dit niet? Dan kan je dat via de code op het papiertje aangeven en een andere dag vragen. Ben je na een tweede keer er nog niet? Dan gaat je pakketje naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt (vermeld op je papiertje in je brievenbus).

Hoelang is een bestelling onderweg naar een adres buiten België en Nederland?

We geven bij elk product de leversnelheid aan om te leveren in België of Nederland. Voor leveringen daarbuiten kan je volgende tabel gebruiken als richtlijn:

Land Levertijd + Extra bezorgtijd
Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen

Mijn product is beschadigd geleverd

Is de doos beschadigd op moment dat je het ontvangt? Weiger dan de levering en stuur het retour, ofwel noteer je het bij de levering op de leverbon.

Is de doos wel OK maar het product erin beschadigd? Maak dan onmiddellijk foto’s en laat het onze klantenservice weten. We zorgen voor een oplossing!

Ik wil graag iets bestellen buiten de Europese Unie

Het spijt ons, dit is momenteel niet mogelijk. Omwille van teveel administratieve problemen met douane, import- en exporttarieven en hoge transportkosten werken we enkel binnen de Europese Unie. Zo kunnen we voor iedereen binnen de EU goede prijzen met een goede service leveren.

paymethods

Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten, inclusief BTW en andere heffingen. Géén extra verzendkosten, géén betalingskosten. - Algemene voorwaarden - Privacy - Cookie Copyright © 2001-2017 SenNetShop - Alle rechten voorbehouden - Hoorndriesstraat 133, 9820 Merelbeke, België, BTW/KvK: BE 0838.099.794, KBC BE51 7340 4180 2662, contact@sennetshop.be