Verzendingsinformatie

  • Bestellingen vanaf € 30,- of meer verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 30,- dient de klant de verzendingskosten zelf te betalen.
  • We doen ons uiterste best om onmiddellijk alles naar je toe te sturen vanaf we je betaling kregen. We zeggen binnen 30 dagen, maar op een uitzondering na kan je het zeker véél sneller verwachten! Als het even meezit en je product is op voorraad, een werkdag of 4.
  • Sommige producten krijg je digitaal zoals tickets of vouchers, in dat geval krijg je het meestal al binnen enkele minuten!
  • Als onze stock leeg is en het gaat langer duren dan beloofd, dan informeren we je hierover.
  • Als we een bepaald product dat je bestelde helemaal niet meer kunnen leveren, dan proberen we een alternatief en gelijkwaardig te voorzien (mits je toestemming), ofwel betalen we je terug.
  • Verzending wordt gedaan via de gewone post of via Taxipost, afhankelijk van het soort product dat je koopt. Voor jou zijn de verzendingskosten gratis. Indien het pakje in je brievenbus past zal het gewoon in je brievenbus gestoken worden. Indien het pakje te groot is, zal er aangebeld worden. Indien je niet thuis bent krijg je van de postbode een briefje in de brievenbus waarmee je gratis een tweede aanbieding kan vragen op een datum naar keuze of waarmee je het kan afhalen bij het postkantoor.
  • We lossen het op als we een foutje maken en je een ander product zou ontvangen dan je bestelde. En voor het geval je twijfelt: op onze kosten natuurlijk, wij maakten de fout, jij niet!
  • Indien je meerdere producten in één keer besteld en we kiezen ervoor om ze toch apart te versturen, betaal jij hiervoor niets extra. Verzendingskosten zijn gratis.

Praktische vragen

Hoe afgeleverd?

Verzending wordt gedaan via PostNL of via DHL, afhankelijk van het soort product dat je koopt. Voor jou zijn de verzendingskosten gratis. Indien het pakje in je brievenbus past zal het gewoon in je brievenbus gestoken worden. Indien het pakje te groot is, zal er aangebeld worden. Indien je levering met DHL gebeurt en je niet thuis bent, krijg je van de postbode een briefje in de brievenbus waarmee je gratis een tweede aanbieding kan vragen op een datum naar keuze of waarmee je het kan afhalen bij het afhaalkantoor. Indien je levering met PostNL gebeurt en je niet thuis bent, kan je ervoor kiezen je pakje bij de buren te laten leveren. PostNL Pakketten komt twee keer voor aflevering thuis langs en dit van dinsdag tot en met zaterdag. Nadien gaat het pakket naar een afhaallocatie (= Kariboopunt). Hier blijft het pakket 14 dagen liggen zodat het pakket opgehaald kan worden wanneer het past. Indien beschikbaar krijgt de ontvanger een email op het moment dat het pakket op het afhaalpunt is gearriveerd. Na 7 dagen, indien nodig, krijgt de ontvanger nog een email met herinnering om zijn pakket af te halen. Via de barcode of de niet-thuis code (dit staat op het niet-thuis briefje dat onze chauffeur achterlaat) kan de geadresseerde nagaan op welke afhaallocatie het pakket zich bevindt.

Niet thuis?

Indien je zending in de brievenbus past, zal het in je brievenbus gedaan worden. Indien het pakket aan jou afgegeven moet worden en je bent niet thuis, dan zal er een bericht achter gelaten worden in je brievenbus. Je hebt dan verschillende mogelijkheden afhankelijk van de koerierdienst.

Als je pakje geleverd werd door DHL, kan je:

  • Het pakket afhalen op een moment dat het je uitkomt. Je kan dan kiezen voor aflevering op een DHL Parcelshop. Wij bieden de keuze uit vijf DHL Parcelshops in de buurt van jouw afleveradres. Wanneer het pakket is aangekomen ontvang je een e-mail dat het pakket afgehaald kan worden.
  • Het pakket bij de buren laten bezorgen. Wanneer je weet dat je niet thuis bent wanneer onze bezorger het pakket komt aanbieden, maar één van de buren wel thuis is, kan je voor deze optie kiezen. Onze bezorger levert het pakket dan af bij je buren.
  • Je pakket op een ander moment laten leveren. Je kiest voor deze optie wanneer je het pakket op een andere dag of tijd, anders dan aangegeven op de kaart van de bezorger, wil laten bezorgen. Dit kan dan natuurlijk ook in de avond of op zaterdag.

Als je pakje geleverd werd door PostNL, kan je:

  • Het pakket bij de buren laten bezorgen. Wanneer je weet dat je niet thuis bent wanneer onze bezorger het pakket komt aanbieden, maar één van de buren wel thuis is, kan je voor deze optie kiezen. Onze bezorger levert het pakket dan af bij je buren.
  • Wachten op een tweede aflevering aan huis. Van dinsdag tot en met zaterdag zal PostNL je pakje een tweede maal aanbieden indien je de eerste maal niet thuis was.
  • Het pakje zelf afhalen aan een Kariboopunt indien je de tweede aanbieding gemist hebt. Indien beschikbaar krijg je een email op het moment dat het pakket op het afhaalpunt is gearriveerd. Na 7 dagen, indien nodig, krijg je nog een email met herinnering om je pakket af te halen. Via de barcode of de niet-thuis code (dit staat op het niet-thuis briefje dat onze chauffeur achterlaat) kan je nagaan op welke afhaallocatie het pakket zich bevindt.

Wanneer geleverd?

In België en Nederland is de levering de volgende werkdag.

Soms kan het gebeuren dat bpost door de drukte nog een werkdag later levert, al ben je dan bij de ongelukkige 2% die zijn levering niet de volgende werkdag krijgt. Indien uw zending hierboven een traceercode heeft, kan je zelf volgen waar het pakket is en wanneer de postbode vertrokken is om het pakket af te leveren. Indien uw zending in een envelop past, is deze optie echter niet aanwezig.

In het buitenland is de levering na 2 à 3 werkdagen voor Duitsland, Luxemburg en Frankrijk, na 3 à 5 werkdagen in de meeste landen van de EU en na 4 à 8 werkdagen in de rest van de wereld. In Nederland wordt ook geleverd op zaterdag, maar niet op maandag. Met de traceercode kan je precies volgen waar je pakket zit.

paymethods

Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten, inclusief BTW en andere heffingen. Géén extra verzendkosten, géén betalingskosten. - Algemene voorwaarden - Privacy - Cookie Copyright © 2001-2017 SenNetShop - Alle rechten voorbehouden - Hoorndriesstraat 133, 9820 Merelbeke, België, BTW/KvK: BE 0838.099.794, KBC BE51 7340 4180 2662, contact@sennetshop.be